TEMAT NUMERU

Dobry produkt to za mało

Michał Reck, Dyrektor generalny i członek zarządu Rehau Sp. z o.o. fot. materiały prasowe

Rynek będzie coraz bardziej nieprzewidywalny. Jako szef sprzedaży muszę więc łączyć potrzeby klientów, amunicję dla działu sprzedaży oraz to, co firma jest w stanie dostarczyć. To ciągłe wyzwanie – mówi Michał Reck.

Gdy w styczniu 2006 r. Michał Reck przeszedł do polskiego oddziału niemieckiego koncernu Rehau, miał już sześcioletnie doświadczenie w sprzedaży materiałów budowlanych innego potentata zza Odry – Sto-Ispo. Polska spółka-córka Rehau była wówczas niewielką firmą, która dostarczała klientom z branży budowlanej czy samochodowej produkowane za granicą polimerowe komponenty. Był to też moment, kiedy rynek sprzedaży tego rodzaju wyrobów zaczął się zmieniać.

Pełna wersja artykułu jest dostępna dla subskrybentów. Aby uzyskać dostęp do artykułu należy się zarejestrować/zalogować a potem zakupić subskrypcje. Zobacz Cennik treści i serwisów płatnych.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty