TEMAT NUMERU

Sprzedaż to okazja do nauki

Michał Cieciak, New business manager w agencji Sparc Media, fot. Michał Zagórny

Obecną funkcję pełni od stycznia. Nie tylko pozyskuje nowych klientów, czyli bezpośrednio marki oraz inne agencje reklamowe, lecz także nadzoruje tworzony właśnie zespół handlowców.

Sprzedażą zajmuje się od siedmiu lat. Przed podjęciem pracy w reklamie zdobywał klientów dla firmy Mind Lab, zajmującej się szkoleniami i grami edukacyjnymi dla konkretnych klientów. – To kompletnie inna branża, ale dzięki poznaniu tak odmiennych środowisk wiele się nauczyłem – mówi.

Jest zwolennikiem tzw. sprzedaży konsultacyjnej. – Staram się zrozumieć klienta, dowiedzieć o nim jak najwięcej, aby zaproponować mu odpowiednie rozwiązanie.

Pełna wersja artykułu jest dostępna dla subskrybentów. Aby uzyskać dostęp do artykułu należy się zarejestrować/zalogować a potem zakupić subskrypcje. Zobacz Cennik treści i serwisów płatnych.

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty