Wydarzenia

Nagrody IAB Mixx Awards 2018 rozdane

Fot. Materiały prasowe

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB Mixx Awards – najważniejszym konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem digitalu. Najwięcej statuetek – aż siedem – otrzymała agencja GONG. Podczas wydarzenia zostały także przyznane nagrody za dokonania.

Obrady jury IAB Mixx Awards 2018 zaowocowały w tym roku 52 nominacjami spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. 28 listopada, podczas wieczornej gali, uroczyście ogłoszono listę zwycięzców – przyznano 3 złote, 15 srebrnych i 19 brązowych statuetek oraz 15 wyróżnień.

– Chcemy, by Mixx Awards przyczyniał się do podnoszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Charakteryzuje go dostępność – w konkursie biorą udział zarówno małe, jak i duże agencje zgłaszające projekty realizowane z rozmachem bądź niskobudżetowe. Jednocześnie Mixx Awards to bardzo wysoki poziom i ponadprzeciętne oczekiwania jury, które ocenia kampanie jako całość. Wyśrubowany poziom sprawia, że liczba złotych czy srebrnych statuetek jest niższa niż liczba kategorii i już sama nominacja jest olbrzymim wyróżnieniem – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

W tym roku aż siedem statuetek otrzymała agencja GONG, która odebrała złoto, srebro i nagrodę w kategorii Best in Show za kampanię #weekendING oraz srebro i dwie statuetki brązowe za Tymbark Funbot. Wręczono jej także nagrodę Agencji Roku.

Złote statuetki Mixx Awards 2018 trafiły do twórców kampanii: #weekendING; Do ostatniego drzewa; Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu.

Trzy statuetki otrzymała kampania Tymbark Funbot (srebro, dwie statuetki brązowe). Po dwie nagrody otrzymało aż 11 kampanii: #weekendING (złoto, srebro, kampania otrzymała także nagrodę w kategorii Best in Show); Credit Agricole – cały bank dla Ciebie (dwa srebra); Wielka Bitwa Streamerów w Fortnite (dwa srebra); Odrodzenie Leonarda :P (dwa srebra); IKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku” (srebro i brąz); All you need (srebro, wyróżnienie); Castorama inspiruje (dwie statuetki brązowe); Opowieści podręcznej „Na początku było słowo” (dwie statuetki brązowe); Personalizacja komunikacji omnichannel dla marki Mitsubishi (dwie statuetki brązowe); 18:45 Okocim. Czas na zasady (brąz, wyróżnienie); Do You (brąz, wyróżnienie).

– Jako jury oczekiwaliśmy od tegorocznych zgłoszeń przede wszystkim odwagi w poszukiwaniu świeżych rozwiązań, które przekładają się na wzrost biznesu i jednocześnie mogą stanowić inspirację na przyszłość. Skala i innowacyjność projektów były bardzo zróżnicowane. Nadal w przygotowywaniu kampanii coraz większą wagę przykłada się do efektywności prowadzonych działań. Punktem wyjścia jest zrozumienie człowieka i zaprojektowanie digitalowych doświadczeń tak, by zbudować relację z użytkownikami – komentuje Paweł Patkowski, przewodniczący jury konkursu, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Podczas gali wręczono również nagrody za dokonania, będące uhonorowaniem wybitnych osiągnięć, odwagi i konsekwencji w wyznaczaniu trendów w komunikacji marketingowej. Agencją Roku został GONG, Domem Mediowym Roku – Havas Media, a Marketerem Roku – IKEA Polska. Joanna Pawlak, prezes Wirtualnej Polski Media, otrzymała nagrodę Człowieka Roku. Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań odebrał Grzegorz Krzemień, prezes Golden Submarine. 

Pełna lista nagrodzonych kampanii w IAB Mixx Awards 2018 na stronie: https://mixx-awards.pl/zwyciezcy-2018/

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty