Wydarzenia

Za nami 8. edycja Cannes Lions Imagination Day

Fot. Materiały prasowe

Innowacyjne rozwiązania technologiczne, multikulturowość, szybko zmieniające się trendy – to tylko niektóre z czynników wpływających na branżę kreatywną. W jaki sposób? Tego dowiedzieli się uczestnicy konferencji Imagination Day, w trakcie której 12 twórców z całego świata podzieliło się swoimi doświadczeniami. 8. edycja wydarzenia odbyła się 19 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie i wzięło w niej udział ponad 700 osób. Organizatorem konferencji było Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Imagination Day daje przestrzeń do rozmów o współczesnych wyzwaniach twórców kreatywnych. To coroczne seminaria z międzynarodowymi specjalistami i liderami szeroko rozumianego biznesu, a także artystami z branży. W tym roku wśród prelegentów znalazł się m.in. Andrew Popplestone, dyrektor kreatywny Territory Studio, który opowiedział, w jaki sposób filmowe wizje przyszłości mogą stać się inspiracją do tworzenia dla marketingowców i reklamodawców. W seminariach wzięła także udział Omur Kula Capan, dyrektor zarządzająca agencją R/GA z Turcji, która zaprezentowała studia przypadku innowacyjnych rozwiązań z zastosowaniem sztucznej inteligencji, które w zaskakujący sposób ułatwiają nam codzienne życie. Alex Sinclair, dyrektor kreatywny i strategiczny kultowej firmy IBM IX, opowiedziała o tym, jak wychodzić naprzeciw, zawsze działać wcześniej, nieustannie reagować na zmieniające się potrzeby klientów, czyli co to znaczy być Principled Brand.

„Nie ma nic cenniejszego niż doświadczenie zdobyte przy tworzeniu nieszablonowych i innowacyjnych projektów, a zaproszeni na konferencję goście z całego świata takie właśnie posiadają w swoim portfolio. Każde z wystąpień było szansą na poszerzenie wiedzy o branży kreatywnej, możliwością zaczerpnięcia inspiracji oraz spojrzeniem na swoją pracę z nowej perspektywy. Właśnie dlatego po raz kolejny zorganizowaliśmy Imagination Day” – powiedział Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Maciek Twardowski, przedstawiciel agencji Ogilvy, podzielił się podczas konferencji kulisami sukcesu kampanii „Ostatnie drzewo”, która podczas tegorocznego Festiwalu Kreatywności w Cannes zdobyła łącznie aż 13 statuetek. Osiągnięcie to zostało docenione przez polskiego przedstawiciela festiwalu Pawła Tyszkiewicza, który symbolicznie wręczył twórcom canneńską statuetkę.

Dopełnieniem konferencji Imagination Day będzie pokaz Cannes Lions 2018. Dwugodzinny seans najlepszych reklam nagrodzonych na tegorocznym Festiwalu Kreatywności w Cannes odbędzie się 22 listopada w sieci kin Mutikino w całej Polsce. Bilety są dostępne w kasach kin lub na stronie Multikina.

Więcej szczegółów na stronie: www.imaginationday.pl.

MyCompany Polska 01/2019
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Czy przenieść firmę za granicę