Marketing

Wyróżnij się albo zgiń. Skuteczny email marketing na święta

Eksperci z firmy FreshMail przygotowali e-book „Wyróżnij się albo zgiń. Skuteczny email marketing na święta”, w którym krok po kroku wyjaśniają, jak przygotować kampanie mailingowe na zbliżający się okres.

Według badań Deloitte w 2017 r. Polacy wydali na Święta średnio 882 zł. Szacuje się także, że europejskie e-sklepy w tym gorącym okresie wypracują ponad 20 proc. rocznego obrotu.

Gorący okres zakupowego szaleństwa zaczyna się zaraz po pierwszym listopada. W tym czasie wysyłanych jest do 20 proc. więcej kampanii niż w pozostałym czasie w roku (FreshMail: Raport Email Marketing w Liczbach).

To wszystko powoduje, że listopad i grudzień to dwa miesiące, podczas których marketerzy zaciekle walczą o uwagę i... portfel klienta. E-book jest w zamierzeniu pomocą dla wszystkich tych, którzy chcieliby wycisnąć jak najwięcej ze swoich działań w tym okresie.

– To kompendium wiedzy dla osób, które chcą dobrze przygotować się do nadarzających się okazji i nie popełnić przy tym błędów. Zdradzamy nasze najlepsze sposoby na wzrost konwersji, na wyróżnienie się w tłumie innych wiadomości oraz podpowiadamy, na co należy zwrócić szczególną uwagę, by nie wpaść do SPAM-u – twierdzą twórcy e-booka. 

Z e-booka dowiemy się m.in.:

- Dlaczego wiadomości w dwóch ostatnich miesiącach mogą częściej wpadać do SPAM-u oraz jak tego uniknąć.

- Jak wyróżnić się na tle setek innych maili i dopasować wiadomość do odbiorcy.

- Jak skutecznie zwiększyć konwersję z kampanii.

- Jak prawidłowo przeprowadzić testy A/B.

Pobierz e-book „Wyróżnij się albo zgiń. Skuteczny email marketing na święta”.

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty