Wydarzenia

Znamy zwycięzców Effie Awards 2018

Fot. Materiały prasowe

29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas XIX Gali Effie Awards, wręczono nagrody twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne działania marketingowe. Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Złote statuetki w XIX edycji konkursu otrzymali twórcy kampanii:

„IKEA po sąsiedzku” – Agencja Warszawa dla firmy IKEA (kategoria Brand experience),

„Rocznik 1999” – VML Poland dla firmy mBank (kategoria Finanse),

„Make it possible” – Wavemarker, DDB & tribal, OMD, LH oraz Digital Resolution dla firmy Huawei (kategoria Long term marketing excellence),

„Młody Bóg” – Starcom, BBDO Warszawa oraz Publicis dla firmy Prudential (kategoria Long term marketing excellence),

„DrWitt. Na co dzień na zdrowie” – Heads Advertising i Mindshare dla Grupy Maspex (kategoria Napoje bezalkoholowe),

„Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?” – Ogilvy, Carat Polska, iProspect Polska, Posterscope oraz PTR Digital dla firmy Philips (kategoria Nowe technologie),

„26. Finał WOŚP” – Fundacja WOŚP (kategoria Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono),

„Do ostatniego drzewa” – Ogilvy, Gameset, LifeTube oraz Facebook dla Greenpeace (kategoria Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono),

„Ta kuchnia sprawdza się w życiu” – Wavemaker, Grey Group Poland, Performance Media, Kalicińscy oraz Loyalty Point dla firmy IKEA (kategoria Retail/Kanały sprzedaży),

„Ukraina” – Grandes Kochonos i Mediacom Warszawa dla firmy Play (kategoria Telekomunikacja),

„Kurpiodobre!” – Saatchi & Saatchi IS i Blue 449 dla firmy JBB Bałdyga (kategoria Żywność),

„Fundacja WOŚP gra z partnerami” – Fundacja WOŚP, Złoty Melon oraz Boscata dla Fundacji WOŚP (kategoria Marketing & Business Solutions),

„IKEA Family – transformacja danowa firmy” – IKEA, Loyalty Point oraz Wavemaker dla firmy IKEA (kategoria Marketing & Business Solutions).

Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku otrzymała agencja Saatchi & Saatchi IS, a najbardziej efektywnej agencji mediowej roku: Wavemaker. Zajęli oni pierwsze miejsca w rankingach Effie 2018.

Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 193 kampanie w 24 kategoriach. Prace oceniało ponadstuosobowe jury pod opieką dziewięciu przewodniczących grup eksperckich oraz przewodniczącego jury. W tym roku po raz pierwszy przyznano nagrody w kategorii Marketing & Business Solutions, w której oceniano rezultaty projektów w kontekście otoczenia rynkowego, wyzwania i postawionych celów, pomysłu strategicznego, wybranych narzędzi do jego realizacji oraz efektów samego wdrożenia.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty