Wydarzenia

Przed nami Gala Effie Awards Poland

Fot. Materiały prasowe

29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie poznamy zwycięskie kampanie marketingowe tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland.

Spośród 193 zgłoszonych prac wybrano 71 nominacji w 24 kategoriach. W tym w najmłodszej, debiutującej w tym roku – Marketing & Business Solutions. Jak zauważa przewodniczący jury Tomasz Lisewski (Global Head of Brand, Communications & Digital and Market w Philips International), kategoria ta pojawiła się, aby dać szansę inicjatywom, które mają ogromny wpływ na biznes, a wymykają się klasycznym ramom komunikacji marketingowej. – Otrzymaliśmy w niej aż 14 zgłoszeń, w których zobaczyliśmy, jak można rozwinąć biznes, tworząc nowe doświadczenie marki, dzięki innowacyjnemu podejściu tak online, jak i offline – zauważa Lisewski. – Chcieliśmy, aby ta nowa kategoria pomogła firmom i ich markom w przygotowaniu do przyszłości, gdzie doświadczenie, serwis i użyteczność marki będą decydowały o tym, kto wygra na rynku.

W tym roku aż po sześć nominacji przyznano w kategoriach: Retail/Kanały sprzedaży, Long Term Marketing Excellence oraz Positive Change – Edukacja społeczna i Pro Bono. Wśród domów mediowych najlepiej wypadły Wavemaker (13 nominacji), Mediacom i Starcom (po siedem) oraz Value Media (cztery). Wśród agencji: Saatchi & Saatchi IS (siedem), Ogilvy (pięć), DDB & Tribal, Grey Group Poland, Performance Media i Publicis Worldwide Polska (po cztery). Jeśli zaś chodzi o klientów – IKEA (sześć). Kampanie ocenia ponad 100-osobowe jury. – Przede wszystkim cieszy duża liczba wysokiej jakości zgłoszeń i to zarówno z firm międzynarodowych, jak i rodzinnych, startupów, jak i korporacji. Osobiście wróciłem do polskiego konkursu Effie po paru latach nieobecności i byłem pod wrażeniem znaczącej poprawy poziomu, szczególnie jeśli chodzi o planowanie strategiczne – mówi Lisewski.

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty