Moim zdaniem

Od e-commerce nie ma dziś ucieczki

Fot. Michał Mutor

Zainteresowanie czytelników i drugie już wydanie w formie książkowej naszego „Pierwszego biznesu” utwierdziły nas w przekonaniu, że lubią Państwo cykle tematyczne. Takie, gdzie kolejne artykuły, omawiające konkretne zagadnienie w sposób uporządkowany, rzetelny i wyczerpujący, na koniec układają się w przewodnik biznesowy. Zapotrzebowanie na wysokiej jakości treści edukacyjne i poradnikowe jest bowiem w Polsce wciąż duże, szczególnie w segmencie mikro, małych i średnich firm, które, chociażby z racji ograniczonych budżetów, mają mniej możliwości korzystania z odpłatnych szkoleń. 

W numerze, który trafił właśnie do Państwa rąk, rozpoczynamy nowy cykl poświęcony biznesowi w sieci. Od e-commerce nie ma dziś praktycznie ucieczki i każdy przedsiębiorca, nawet niezwykle przywiązany do tradycyjnego modelu działania, musi pomyśleć o tej drugiej, wirtualnej nodze. Problem w tym, że wielu nie wie, jak się do tego zabrać, a w związku z tym boi się postawić na nieznanym gruncie pierwszy krok. Lub też pierwsze i następne kroki są stawiane, lecz możliwości, jakie stwarza internet, nie są wykorzystywane tak, jak mogłyby. W naszym nowym cyklu postaramy się, po pierwsze, dostarczyć Państwu niezbędnej wiedzy, a po drugie – przełamać lęki i opory, dzięki czemu Państwa biznes zyska większą szansę na rozwój. 

Zaczynamy od spraw najprostszych: przesłanek do podjęcia decyzji o wejściu w sieciowy biznes oraz wyboru domeny i hostingu, by w kolejnych odcinkach wprowadzić Państwa w świat narzędzi i inspiracji związanych z internetowym biznesem. Jestem przekonana, że gdy po kilku miesiącach dotrzemy do celu, będą Państwo zdeterminowani, by zdobytą wiedzę zweryfikować w praktyce. 

 

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?