Moim zdaniem

Od e-commerce nie ma dziś ucieczki

Fot. Michał Mutor

Zainteresowanie czytelników i drugie już wydanie w formie książkowej naszego „Pierwszego biznesu” utwierdziły nas w przekonaniu, że lubią Państwo cykle tematyczne. Takie, gdzie kolejne artykuły, omawiające konkretne zagadnienie w sposób uporządkowany, rzetelny i wyczerpujący, na koniec układają się w przewodnik biznesowy. Zapotrzebowanie na wysokiej jakości treści edukacyjne i poradnikowe jest bowiem w Polsce wciąż duże, szczególnie w segmencie mikro, małych i średnich firm, które, chociażby z racji ograniczonych budżetów, mają mniej możliwości korzystania z odpłatnych szkoleń. 

W numerze, który trafił właśnie do Państwa rąk, rozpoczynamy nowy cykl poświęcony biznesowi w sieci. Od e-commerce nie ma dziś praktycznie ucieczki i każdy przedsiębiorca, nawet niezwykle przywiązany do tradycyjnego modelu działania, musi pomyśleć o tej drugiej, wirtualnej nodze. Problem w tym, że wielu nie wie, jak się do tego zabrać, a w związku z tym boi się postawić na nieznanym gruncie pierwszy krok. Lub też pierwsze i następne kroki są stawiane, lecz możliwości, jakie stwarza internet, nie są wykorzystywane tak, jak mogłyby. W naszym nowym cyklu postaramy się, po pierwsze, dostarczyć Państwu niezbędnej wiedzy, a po drugie – przełamać lęki i opory, dzięki czemu Państwa biznes zyska większą szansę na rozwój. 

Zaczynamy od spraw najprostszych: przesłanek do podjęcia decyzji o wejściu w sieciowy biznes oraz wyboru domeny i hostingu, by w kolejnych odcinkach wprowadzić Państwa w świat narzędzi i inspiracji związanych z internetowym biznesem. Jestem przekonana, że gdy po kilku miesiącach dotrzemy do celu, będą Państwo zdeterminowani, by zdobytą wiedzę zweryfikować w praktyce. 

 

MyCompany Polska 11/2018
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!