Motoryzacja

Škoda – pierwsza w Polsce reklama na żywo

Fot. Materiały prasowe

6 października marka Škoda wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska Fabia”. 60-sekundowy materiał, zrealizowany w jednym ujęciu (tzw. mastershot), promował wprowadzenie do sprzedaży nowej Fabii. 

Transmisja została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt. W reklamie wystąpiła Bovska – młoda polska wokalistka, która wykonała cover „You Got It”.

W produkcji wykorzystano ruchomą scenografię, nawiązującą do scenerii wielkiego miasta. Na największym planie zdjęciowym w Polsce, w hali o powierzchni 2 tys. mkw., twórcy spotu umieścili cztery samochody marki Škoda, motocykl, neony i mapping video imitujący dom z garażem. 

– Jako lider rynku motoryzacyjnego w Polsce oraz marka, która dziewięć lat z rzędu była i jest najczęściej wybieraną przez Polaków, w naturalny sposób wcielamy się także w rolę trendsetterów na płaszczyźnie reklamowania naszych samochodów. Ta śmiała realizacja pokazuje, że naszą markę stać na podejmowanie wielu wyzwań – także tych nowatorskich i niekonwencjonalnych – mówi Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki Škoda. 

W produkcję reklamy zaangażowanych było blisko 120 osób. Zespół autorów akcji łączył specjalistów marki Škoda Polska, Isobar Polska, Propeller Film, PHD Media Direction, Dentsu Aegis Network oraz Agencji TVN i TVN Media. Wydarzenie wyreżyserował Tadeusz Śliwa. 

– Zapewne znajdzie się wiele osób, które powiedziałyby, że mastershot, ruchome scenografie, ujęcia trickowe, pojazdy w reklamach czy video mapping to formy stosowane od dawna w branży reklamowej. Nikt jednak nie zrealizował dotychczas produkcji, która wykorzystywałaby te wszystkie elementy naraz, w jednej 60-sekundowej formie i do tego live – podkreśla Joanna Biernacka, Creative Director, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska). 

Spot „Nowa Bovska Fabia Live”, obejrzało w TVN ponad 2,6 mln widzów. W kanałach online odtworzono łącznie blisko 0,5 mln streamów live. 

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty