Wydarzenia

Cannes Lions Imagination Day 2018

O tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu, będziemy mogli przekonać się 19 listopada w Warszawie, podczas 8. edycji konferencji Imagination Day. A najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, zostaną zaprezentowane 22 listopada, podczas pokazu Cannes Lions w ośmiu kinach sieci Multikino.

Już po raz ósmy w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, na największym kinowym ekranie w Polsce, zobaczymy inspirujące wykłady niezwykłych prelegentów. Swoją wiedzą podzielą się międzynarodowi specjaliści, liderzy i artyści z branży kreatywnej i szeroko rozumianego biznesu. Opowiedzą o swoich zawodowych wyzwaniach, przedstawią innowacyjne rozwiązania, nagrodzone kampanie reklamowe oraz podzielą się swoim bezcennym doświadczeniem. Podczas konferencji zostanie również zaprezentowana kampania agencji Ogilvy „Ostatnie drzewo”, która podczas tegorocznego Festiwalu Kreatywności w Cannes zdobyła łącznie aż 13 statuetek.

Więcej nagrodzonych na Festiwalu Kreatywności reklam będzie można obejrzeć z kolei już 22 listopada w sieci kin Multikino: w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie, we Wrocławiu i w Zabrzu. Bilety dostępne od października w kasach biletowych lub na stronie Multikina.

Organizatorem obu wydarzeń jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Więcej informacji na stronie: www.imaginationday.pl.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty