Marketing

Poznaliśmy nominowanych w konkursie SAR Effie Awards Poland

Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. Spośród nich wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach. Przed nami jeszcze przyznanie nominacji w kategorii Marketing & Business Solutions, które odbędzie się 8 października.

Jury konkursu oceniło działania komunikacyjne, które znacząco wpłynęły na wyniki biznesowe projektów. Najwięcej, bo aż po sześć nominacji, przyznano w trzech kategoriach: Retail/Kanały sprzedaży, Long Term Marketing Excellence oraz Positive Change – Edukacja społeczna i Pro Bono. Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Wavemaker (12), Mediacom i Starcom (po 7) oraz Value Media (4), a wśród agencji: Saatchi & Saatchi IS (7), Ogilvy (5) oraz DDB & Tribal, Grey Group Poland, Performance Media oraz Publicis Worldwide Polska (po 4). Ze strony klientów najwięcej nominacji otrzymali: IKEA (5), Grupa Maspex, ING Bank Śląski, L’Oréal Polska, Nestlé Polska i Philips (po 3) oraz Fundacja WOŚP, Grupa Żywiec, Huawei, Orange Polska, Prudential, USP Zdrowie (po 2).

Nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions zostaną ogłoszone 8 października. Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu ocenia jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, Global Head of Brand, Communications & Digital and Market w firmie Philips International.

Zwycięskie kampanie poznamy podczas gali 29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Pełna lista nominowanych kampanii na stronie http://effie.pl/nagrodzeni/2018/

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty