CSR

Internauci ocenią raportowanie niefinansowe firm

Fot. Shutterstock

49 publikacji przedstawiających informacje niefinansowe firm i organizacji weźmie udział w rywalizacji o nagrodę internautów w konkursie Raporty Społeczne 2018. Głosowanie trwa do 17 września.

W konkursie oceniane są raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju, raporty zintegrowane oraz sprawozdania na temat informacji niefinansowych. Do tegorocznej edycji zgłoszono 49 publikacji, co stanowi rekord w dwunastoletniej historii konkursu. Na tę liczbę składają się między innymi 22 debiuty, 12 raportów zintegrowanych oraz cztery raporty instytucji pozabiznesowych.

W głosowaniu internautów można wziąć udział do 17 września poprzez formularz dostępny na stronie www.raportyspoleczne.pl/zaglosuj-na-raport. Głos oddaje się na trzy publikacje. W formularzu należy również wpisać swój adres e-mail oraz określić grupę interesariuszy, do której należymy. Na koniec trzeba potwierdzić udział w głosowaniu poprzez kliknięcie linku przesłanego na podany adres e-mail. Dopiero wtedy głos zostanie zapisany w systemie.

– Głosowanie internautów to bardzo ważny element konkursu Raporty Społeczne. Umożliwia włączenie w proces dialogu z otoczeniem szerszego grona interesariuszy. Poprzez udział w głosowaniu pracownicy, konsumenci i kontrahenci mogą wyrazić opinię na temat działań prowadzonych przez organizacje biorące udział w konkursie. Te z kolei otrzymują informację zwrotną na temat tego, czy skutecznie i wiarygodnie komunikują swoje inicjatywy z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju – mówi Tadeusz Joniewicz, menedżer projektów w Forum Odpowiedzialnego Biznesu, koordynator konkursu.

Konkurs Raporty Społeczne odbywa się od 2007 r. Jego organizatorami są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte.

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Boom na drony

Cztery sposoby na podatki

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!