Marketing

Biznes wydaje więcej na reklamę w internecie

Fot. Shutterstock

W ubiegłym roku wydatki polskich firm na reklamę cyfrową wzrosły o ponad 9 proc., do prawie 4 mld zł, a w tym roku może to być 4,3 mld zł – wynika z badań IAB Polska i PwC.

Największy udział w tym wzroście miały wideo online i reklamy w mediach społecznościowych. Najwięcej na reklamę w sieci wydaje handel. W 2017 r. znacznie też poszły w górę „internetowe nakłady” branży AGD czy odzieżowej.

W tym roku nadal będą szybko rosnąć wydatki na reklamę wideo i w mediach społecznościowych, ale zwiększać się będzie również znaczenie reklamy w modelu programmatic. Firmy coraz częściej sięgają także po reklamę natywną.

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!