Wydarzenia

Performance Day CEE

27 września w Warszawie spotkają się liderzy i eksperci obszaru performance i afiliacji na rynkach CEE. Konferencja organizowana jest przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, a wśród prelegentów i partnerów znajdą się przedstawiciele firm nie tylko z Polski, ale także z rynków europejskich. Wieczór zwieńczy gala konkursu Performance Marketing Diamonds.

– Performance marketing i afiliacja to jedne z ważniejszych obszarów działań dla branży e-commerce. Konferencja jest inicjatywą naszej grupy merytorycznej performance marketing. Postawiliśmy sobie jasne cele, rozwinęliśmy konferencję i konkurs na region CEE, tym samym sprawiając, że takiego międzynarodowego eventu z obszaru performance jeszcze w Polsce nie było. Cieszy zainteresowanie konferencją instytucji i firm z Czech, Węgier, Rumunii czy Niemiec. Oprócz wiedzy stawiamy na globalny networking, dlatego też przygotowaliśmy kilka stref podczas wydarzenia – mówi Paulina Wojczyńska, Project Director e-Izby.

Uczestnicy konferencji wysłuchają prelekcji z takich obszarów, jak: artificial intelligence, customer journey, atrybucja, zaawansowana reklama w social mediach, machine learning, analiza danych. Poznają także trendy z obszaru performance na 2019 rok i wysłuchają kilku inspirujących case studies, między innymi Answear.com.

Wśród prelegentów znajdą się m.in.:

- Matthias Stadelmeyer, CEO, Tradedoubler Global,

- Marek Roszka, expert in development on the Slovak and Czech market, Answear.com,

- Kevin Edwards, Global Client Strategy Director, Awin,

- Karolina Twardosz, SEO Team Leader, Semahead,

- Anna Gromańska, Publishing & Innovations Director, Cube Group,

- Mateusz Nić, Client Service Director, Cube Group,

- Justyna Sobolak, Group Account Director, TradeTracker Poland,

- Justyna Spytek, Managing Director, TradeTracker Poland.

Oprócz zdobywania wiedzy o najnowszych trendach i technologiach organizatorzy stawiają na networking i globalną wymianę doświadczeń. Dlatego też – dla ok. 250 uczestników – przygotowanych zostanie kilka stref: business area ze spokojną przestrzenią do rozmów na najwyższym szczeblu i streamingiem na żywo z wystąpień prelegentów; networking zone z przestrzeniami do rozmów i fast business dates; dwie chill zones dla emocjonujących dyskusji w luźniejszej atmosferze; kameralna strefa expo dla firm chcących pokazać swoje produkty oraz usługi.

Po zakończeniu konferencji odbędzie się gala rozdania nagród w konkursie Performance Marketing Diamonds. To pierwszy w Polsce konkurs poświęcony efektywności działań tylko i wyłącznie w obszarze performance i afiliacji. Start zgłoszeń planowany jest na pierwszą połowę czerwca.

Więcej informacji na: www.performancedaycee.com.

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty