Marketing

DIMAQ Day podczas Forum IAB

Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media – to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day. Wydarzenie odbędzie się 6 czerwca 2018 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, podczas Forum IAB – konferencji branży marketingowej.

„DIMAQ, jako jednolity standard kompetencji, służy marketerom i agencjom, pracodawcom i profesjonalistom z branży, którzy chcą weryfikować wiedzę w obszarze digital marketingu. To jednocześnie program certyfikacji, który obejmuje doskonalenie wiedzy i umiejętności, do czego cały czas staramy się zachęcać. Organizowany pierwszy raz DIMAQ Day ma nie tylko służyć podnoszeniu kwalifikacji przez profesjonalistów, ale też inspirować i zapraszać do poznawania obszarów digitalowych przez osoby, dla których to dziedzina jeszcze mało znana” – komentuje Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji IAB Polska.

Program DIMAQ Day jest zbudowany wokół tematyki kompetencji współczesnego digital marketera, czym nawiązuje do samej certyfikacji DIMAQ. Znalazło się w nim kilkanaście narzędziowych warsztatów, których uczestnicy poznają konkretne i gotowe do zastosowania rozwiązania z 12 obszarów digital marketingu. Program jest ułożony w trzech ścieżkach tematycznych: komunikacja (rozwiązania w zakresie strategii, content marketingu, storytellingu i social media), efektywność (m.in. programmatic, e-commerce, e-mail marketing i wideo), inspiracje i wyzwania (zagadnienia dotyczące RODO i najnowszych trendów w komunikacji digitalowej).

Wydarzenie służy prezentacji trendów i ciekawych rozwiązań z zakresu komunikacji digitalowej. Jest też miejscem spotkania posiadaczy certyfikatu DIMAQ, których w Polsce jest już blisko 900 – dla nich wydarzenie jest bezpłatne i daje 10–25 punktów recertyfikacyjnych. W DIMAQ Day mogą wziąć także udział osoby, które nie mają certyfikatu, ale są zainteresowane podnoszeniem kwalifikacji w obszarze digital, profesjonaliści z branży szukający nowych rozwiązań i inspiracji.

Spotkanie odbędzie się podczas pierwszego dnia Forum IAB, które 6–7 czerwca zagości w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Więcej informacji na temat DIMAQ Day: https://day.dimaq.pl/.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty