Wydarzenia

Znamy nagrodzonych w konkursie Innovation 2018

Fot. Materiały prasowe

23 kwietnia, podczas tegorocznej Gali Innovation 2018, wręczono nagrody w konkursie Innovation 2018. Jego organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Wszystko, co nas otacza – każdy przedmiot, usługa, proces czy nawet branża – musiało być kiedyś wymyślone. W swoim czasie wspomniany przedmiot czy usługa mogły być innowacją, a dzisiaj są dla nas codziennością. Innowacja to stan umysłu, potrzeba kreowania, szukania i rozwoju siebie oraz swojego otoczenia. Chylę czoła przed wszystkimi uczestnikami konkursu Innovation. Wierzę, że tylko globalne i wielonarzędziowe podejście do przedsiębiorczości umożliwi rzeczywistą zmianę postaw, sprawiając, że jako społeczeństwo staniemy się innowacyjni – powiedziała podczas gali Ranita Sobańska, przewodnicząca jury, członek zarządu OTCF SA i dyrektor kreatywna marki 4F.

Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie oraz Innowacyjne media.

Złote statuetki otrzymali:

INNOWACYJNY BIZNES

Idea Bank oraz Hand Made (współzgłaszający) za kampanię „Idea Hub Express – innowacyjna placówka bankowa” w podkategorii Usługa

Dragon Rogue za kampanię „Inna Bajka. Superfood na co dzień” w podkategorii Produkt

Performics oraz Spark Foundry (współzgłaszający) za „Nowy model sprzedażowy kart kredytowych” w podkategorii Model biznesowy

Grey Worldwide Warszawa za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Model biznesowy

Havas Media Group za „Tankuj24” w podkategorii E-commerce/M-commerce

INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie komercyjne

Gong za „Tymbark Funbot” w podkategorii Content

INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie społeczne

Grey Worldwide Warszawa za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Design

Saatchi & Saatchi IS za „War On Cancer” w podkategorii Content

Saatchi & Saatchi IS za „War On Cancer” w podkategorii UX

INNOWACYJNE MEDIA – Działania komercyjne

AMS za „Dynamic Backlight – outdoorowy gif w przestrzeni miasta” w podkategorii Formaty mediowe i/lub reklamowe

Publicis Media za „TeleBot dla Credit Agricole” w podkategorii Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne

Gong za „Tymbark Funbot” w podkategorii Touchpoint

INNOWACYJNE MEDIA – Działania społeczne

Grey Worldwide Warszawa za „Kartka wentylacyjna” w podkategorii Touchpoint

Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja Grey Worldwide Warszawa. Tytuł innowacyjnej agencji mediowej roku otrzymały: Initiative Media Warszawa, Mindshare Polska oraz OMD. Wśród klientów w rankingu Innovation 2018 dwie firmy zajęły pierwsze miejsca, zyskując tym samym tytuł najbardziej innowacyjnych. Są to: Idea Bank oraz AMS.

Więcej o konkursie i Forum Innovation 2018 na: www.innovation.sar.org.pl.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

25 najlepszych polskich startupów

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kiedy Alexa przemówi po polsku? [TYLKO U NAS]