Wydarzenia

Znamy nagrodzonych w konkursie Innovation 2018

Fot. Materiały prasowe

23 kwietnia, podczas tegorocznej Gali Innovation 2018, wręczono nagrody w konkursie Innovation 2018. Jego organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Wszystko, co nas otacza – każdy przedmiot, usługa, proces czy nawet branża – musiało być kiedyś wymyślone. W swoim czasie wspomniany przedmiot czy usługa mogły być innowacją, a dzisiaj są dla nas codziennością. Innowacja to stan umysłu, potrzeba kreowania, szukania i rozwoju siebie oraz swojego otoczenia. Chylę czoła przed wszystkimi uczestnikami konkursu Innovation. Wierzę, że tylko globalne i wielonarzędziowe podejście do przedsiębiorczości umożliwi rzeczywistą zmianę postaw, sprawiając, że jako społeczeństwo staniemy się innowacyjni – powiedziała podczas gali Ranita Sobańska, przewodnicząca jury, członek zarządu OTCF SA i dyrektor kreatywna marki 4F.

Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie oraz Innowacyjne media.

Złote statuetki otrzymali:

INNOWACYJNY BIZNES

Idea Bank oraz Hand Made (współzgłaszający) za kampanię „Idea Hub Express – innowacyjna placówka bankowa” w podkategorii Usługa

Dragon Rogue za kampanię „Inna Bajka. Superfood na co dzień” w podkategorii Produkt

Performics oraz Spark Foundry (współzgłaszający) za „Nowy model sprzedażowy kart kredytowych” w podkategorii Model biznesowy

Grey Worldwide Warszawa za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Model biznesowy

Havas Media Group za „Tankuj24” w podkategorii E-commerce/M-commerce

INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie komercyjne

Gong za „Tymbark Funbot” w podkategorii Content

INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie społeczne

Grey Worldwide Warszawa za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Design

Saatchi & Saatchi IS za „War On Cancer” w podkategorii Content

Saatchi & Saatchi IS za „War On Cancer” w podkategorii UX

INNOWACYJNE MEDIA – Działania komercyjne

AMS za „Dynamic Backlight – outdoorowy gif w przestrzeni miasta” w podkategorii Formaty mediowe i/lub reklamowe

Publicis Media za „TeleBot dla Credit Agricole” w podkategorii Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne

Gong za „Tymbark Funbot” w podkategorii Touchpoint

INNOWACYJNE MEDIA – Działania społeczne

Grey Worldwide Warszawa za „Kartka wentylacyjna” w podkategorii Touchpoint

Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja Grey Worldwide Warszawa. Tytuł innowacyjnej agencji mediowej roku otrzymały: Initiative Media Warszawa, Mindshare Polska oraz OMD. Wśród klientów w rankingu Innovation 2018 dwie firmy zajęły pierwsze miejsca, zyskując tym samym tytuł najbardziej innowacyjnych. Są to: Idea Bank oraz AMS.

Więcej o konkursie i Forum Innovation 2018 na: www.innovation.sar.org.pl.

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty