Wydarzenia

Ruszyły zgłoszenia do 19. edycji SAR Effie Awards

Wystartowały zgłoszenia do marketingowego konkursu SAR Effie Awards, w którym uhonorowane zostaną najskuteczniejsze kampanie. W finale znajdą się ci, którzy umieją świadomie i skutecznie posługiwać się komunikacją marketingową do osiągania celów biznesowych.

Kampanie, w 24 kategoriach (w tym kilku nowych: Nowe technologie, Smart budget, Positive change: Edukacja społeczna i Pro bono oraz Positive change: CSR), można nadsyłać w trzech terminach: do 21 maja, do 7 czerwca oraz do 29 czerwca. Do konkursu mogą być zgłaszane tylko projekty zrealizowane na terenie Polski w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 marca 2018 r. Zgłoszenia dokonuje się poprzez platformę konkursy.sar.org.pl.

Nowością w tegorocznej edycji są też istotne zmiany w formularzu zgłoszeniowym. – Konkurs Effie Awards organizujemy m.in. po to, żeby dostarczać firmom i przedsiębiorcom wiarygodnych dowodów na to, że inwestycja w komunikację marketingową przynosi wymierne korzyści. A skoro mówimy o inwestycji, to mówimy też o pieniądzach, dlatego przygotowując tę edycję konkursu, kwestiom budżetowym poświęciliśmy szczególnie dużo uwagi. Wprowadziliśmy do formularza zgłoszeniowego dwie istotne zmiany. Po pierwsze: dodaliśmy nową sekcję, która dotyczy wydatków pozamediowych (na produkcję materiałów reklamowych i branded content, honoraria celebrytów, koszty realizacji eventów etc.). Druga zmiana to uszczegółowienie prezentacji wydatków mediowych. W tym roku prosimy zgłaszających o dokładniejsze zdefiniowanie struktury wydatków na media w podziale na media tradycyjne i online oraz wskazanie wag poszczególnych kanałów dotarcia, które zostały wybrane przez marketerów. Wierzymy, że im lepiej jurorzy będą rozumieć, w jaki sposób wydawane były pieniądze na media, tym lepiej i sprawiedliwiej będą w stanie ocenić zgłoszenia – komentuje Wojciech Putrzyński, CEO w Change Serviceplan, członek komitetu organizacyjnego Effie Awards 2018.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 29 października 2018 r. podczas gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej. Więcej informacji, regulamin i wzory dokumentów zgłoszeniowych dostępne są na www.effie.pl.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty