Wydarzenia

„Performance Marketing” – poradnik Izby Gospodarki Elektronicznej

Eksperci e-Izby opracowali kompleksowy poradnik, w którym przybliżają najskuteczniejsze rozwiązania i studia przypadku dotyczące wykorzystania marketingu efektywnościowego (performance marketing).

Publikacja poradnika to jedna z aktywności grupy Performance Marketing, która powstała w strukturach e-Izby pod koniec 2017 r. W ramach grupy zaplanowano również organizację konferencji Performance CEE Day oraz konkursu Performance Marketing Diamonds. To nowe inicjatyw e-Izby, które odbędą się 27 września 2018 r. Wydarzenia zaplanowano z udziałem ekspertów branżowych z Czech, Bułgarii, Rumunii, Węgier, Niemczech i Finlandii.

W poradniku można znaleźć rozwinięcie takich zagadnień jak:

- Kiedy zacząć optymalizację konwersji.

- Jak skutecznie promować w internecie usługi turystyczne z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.

- Cross selling w e-commerce oraz efektywne zbieranie leadów w B2B – dlaczego sam mailing nie wystarczy.

- LTV – „Święty Graal” współczesnego marketingu internetowego.

- Najlepsze praktyki przy realizowaniu programu afiliacyjnego.

- Skuteczny performance marketing zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Jak prawidłowo zbierać dane potencjalnych klientów.

- Współpraca z influencerem.

- Uruchomienie atrybucyjnego rozliczenia w programach sprzedażowych jako sposób na zwiększenie przychodów.

- Content marketing w służbie performance – to możliwe.

Poradnik dostępny jest tutaj

<!--EndFragment-->

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty