Strategie

Elastyczność ponad wszystko

Fot. Materiały prasowe

Stałe poszerzanie oferty i kompetencji, wybór trafnych kierunków ekspansji oraz, przede wszystkim, inwestowanie we własne rozwiązania technologiczne – to wszystko sprawiło, że firma eSky z Radomia stała się ważnym graczem na światowym rynku OTA. 

Skrót ten oznacza Online Travel Agencies, czyli pośredników w internetowej rezerwacji biletów na podróż i miejsc noclegowych. Radomską firmę założyli w 2004 r. Łukasz Habaj, Łukasz Kręski oraz Agnieszka i Piotr Stępniewscy. Zajmowali się obsługą wyjazdów w ramach programu Work & Travel, czyli wakacyjnych wyjazdów studenckich, łączących pracę z nauką, a platforma do optymalizacji kosztów i czasu tych podróży była tylko „przybudówką”. Kiedy jednak  po wejściu Polski do UE ich główny biznes zaczął się kurczyć, na czoło wysunęła się „przybudówka”. W 2005 r. zaczęli sprzedawać bilety lotnicze za pośrednictwem własnego serwisu internetowego. – Po godzinie od uruchomienia pojawiła się pierwsza rezerwacja – wspomina Łukasz Neska, wiceprezes grupy eSky, związany z nią niemal od początku. 

 

Pełna wersja artykułu jest dostępna dla subskrybentów. Aby uzyskać dostęp do artykułu należy się zarejestrować/zalogować a potem zakupić subskrypcje. Zobacz Cennik treści i serwisów płatnych.

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty