Wydarzenia

O strategiach marketingu online podczas IAB Internet Week

Jaka część reklam naszej marki jest widoczna? Jak bronić się przed botami i innymi zagrożeniami? Jak planować i efektywnie prowadzić kampanie z udziałem influencerów? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży marketingu internetowego podczas IAB Internet Week, który 9–13 kwietnia odbędzie się w Warszawie.

Przez pięć dni, w siedzibie IAB Polska, eksperci wydawców, agencji, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w reklamie interaktywnej będą prezentowali najciekawsze studia przypadku poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom komunikacji interaktywnej. Nie zabraknie tematów związanych z budowaniem strategii, podnoszeniem efektywności sprzedaży, kosztem konwersji, budowaniem relacji z klientami, a także przykładów efektywnego docierania do klientów w digitalu.

Eksperci opowiedzą m.in. o tym, kim jest digital customer i jak tworzyć strategie biznesowe, które uwzględnią jego perspektywę. Omówią, jak prowadzić skuteczną komunikację online oraz jak połączyć ją z działaniami offline. Podzielą się doświadczeniem w zakresie pozyskiwania leadów przy użyciu formularzy, landing pages, webinarów i social media. Podadzą przykłady dobrych i złych praktyk z wykorzystaniem marketing automation. Jednocześnie zastanowią się nad tym, jaką część ruchu na naszym www stanowią boty oraz na ile nasze reklamy prowokują internautów do korzystania z adblocka.

Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in. jak skutecznie budować kanał marki na platformie YouTube, aby odnieść komunikacyjny sukces i przyciągnąć stałą widownię, która będzie chciała spędzać z marką czas z własnej woli. Warsztaty będą też poświęcone angażowaniu internetowych liderów opinii do działań marketingowych. Eksperci opowiedzą, jak skutecznie planować marketingowe aktywności, które będą wiarygodne dla fanów influencera i jednocześnie będą wpisywać się w charakter marki. Pokażą, czym się kierować i jakich błędów unikać, nawiązując współpracę z youtuberami. Przeanalizują też mierzenie efektywności takich działań.

Spotkanie jest adresowane przede wszystkim do marketerów – menedżerów i specjalistów marketingu zainteresowanych promowaniem usług z wykorzystaniem narzędzi online, a także do agencji i domów mediowych. Udział w nim jest bezpłatny. Warsztaty są objęte akredytacją DIMAQ.

Więcej informacji na stronie www.internetweek.pl.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty