Wydarzenia

HowTo win in search marketing

Wyszukiwarki internetowe to często wykorzystywane i skuteczne narzędzie marketingowe. Jak będą ewoluowały mechanizmy wyszukiwania informacji? Jakie są trendy w search marketingu? Jak mniejsze firmy mogą skutecznie konkurować w wynikach wyszukiwania z dużymi markami? O tym wszystkim opowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo win in search marketing in 2018”, która odbędzie się 23 kwietnia w Warszawie.

Wyszukiwarki od lat są najpopularniejszym miejscem w polskim internecie, odwiedzanym każdego miesiąca przez miliony użytkowników. Pozostają też podstawowym drogowskazem dla szukających informacji internautów. Zmienia się za to sposób działania tej usługi i techniki budowania dobrej widoczności w wynikach wyszukiwania przez firmy prowadzące własne serwisy internetowe. Temu m.in. będzie poświęcona najbliższa konferencja „IAB HowTo win in search marketing in 2018”, która odbędzie się 23 kwietnia w Warszawie.

Podczas spotkania eksperci z agencji specjalizujących się w marketingu w wyszukiwarkach zaprezentują najnowsze i najciekawsze case studies prowadzenia organicznych i płatnych działań Search Engine Marketing (SEM). Przedstawione zostaną także najbardziej efektywne techniki prowadzenia działań Paid Search i SEO oraz sposoby ich skutecznego łączenia i wspomagania działaniami z zakresu Content Marketingu. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jak wykorzystywać dane z własnych systemów sprzedażowych marketerów do prowadzenia real-time performance marketingu w wyszukiwarce. Poznają też najważniejsze zmiany w sposobie korzystania z wyszukiwarki, np. wyszukiwanie głosowe i sposoby adaptacji działań marketingowych do tych zmian.

Spotkanie jest organizowane w ramach cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem oraz prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Uczestnictwo w wydarzeniu jest płatne. Opłata dla firm członkowskich IAB wynosi 450 zł netto, a dla firm niezrzeszonych – 550 zł netto. Posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat – 100 zł netto. Wydarzenie objęte jest też akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów certyfikacyjnych.

Więcej informacji: https://search.howto.iab.org.pl

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty