Strategie

Dookoła zadań

Fot. Materiały prasowe

Aplikacja firmy TakeTask łączy kilka współczesnych rozwiązań: grywalizację, zarabianie w sieci i crowdsourcing. Wszystko po to, by zaspokajać zapotrzebowanie na precyzyjne dane o sprzedaży czy obsłudze klienta. To swoisty „badawczy Uber”, który z czasem może się przekształcić w coś znacznie większego. 

Grywalizacja to wykorzystanie w firmie elementów typowych dla gier, jak rywalizacja czy rankingi. Zarabianie w sieci oznacza oferowanie w niej usług oraz platformę łączącą zleceniodawców i zleceniobiorców. A crowdsourcing to outsourcing zadań, które, zamiast pracowników, wykonuje za drobną opłatą gigantyczna grupa ludzi z zewnątrz – raz jedni, raz drudzy, zależnie od okoliczności. 

Od aplikacji do firmy badawczej

Te nowoczesne elementy zestawili w nową jakość dwaj byli pracownicy korporacyjnych działów sprzedaży – Piotr Rybiński i Tomasz Rogalski. W 2012 r. stworzyli pierwotną wersję aplikacji TakeTask, którą w 2015 r. wykupili Sebastian Starzyński i Marcin Dobek z firmy badania rynku ABR Sesta. 

 

Pełna wersja artykułu jest dostępna dla subskrybentów. Aby uzyskać dostęp do artykułu należy się zarejestrować/zalogować a potem zakupić subskrypcje. Zobacz Cennik treści i serwisów płatnych.

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Boom na drony

Cztery sposoby na podatki

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!