Wydarzenia

Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Eurobest 2017

Fot. Materiały prasowe

18 listopada poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest. W tym roku uczestnicy startowali w dwóch kategoriach: Young Creatives Integrated oraz Young Planners. Laureaci wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się 28–30 listopada w Londynie.

W kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobyły zespoły: Paweł Murawski i Bartosz Bulak oraz Marta Krawiec i Pablo Dominguez Agregan reprezentujący 180heartbeats + Jung V. Matt. Nominacje otrzymali Adriana Hochmańska i Irmina Pączek z Grandes Kochonos Digital oraz Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz z agencji They.pl.

Partnerem tej kategorii była marka Volkswagen, a zadanie konkursowe polegało na stworzeniu projektu kampanii zintegrowanej dla programu Mali Ratownicy, którego celem jest edukowanie dzieci w wieku 6–14 lat w zakresie pierwszej pomocy. Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat.

W ramach kategorii Young Planners uczestnicy mieli za zadanie opracowanie projektu strategii oraz zaplanowanie kampanii dla linii napojów marki Tymbark. Najlepsza okazała się propozycja autorstwa Pauliny Maćczak oraz Klementyny Jarmusz z Havas PR. Nominacje otrzymały zespoły: Łukasz Gołacki i Agnieszka Gałkowska z agencji Walk Creative oraz Natalia Drobniak i Dawid Kaźmierczak reprezentujący McCann Worldgroup Poland.

Kategoria Young Planners jest skierowana do strategów, plannerów i reasercherów z agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowych, którzy nie ukończyli 31 lat.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty