Zarządzanie

Global Management Challenge nie tylko dla studentów zarządzania

Październik i listopad w studenckim kalendarzu to miesiące niezwykle intensywne pod względem aktywności akademickich. Do swoich szeregów rekrutują koła naukowe, firmy z nimi współpracujące promują programy praktyk, pojawiają się też materiały zapowiadające konferencje i ciekawe warsztaty. Różnorodność jest ogromna, ale jak spośród wszystkich opcji wybrać tę najbardziej perspektywiczną?

Jedną z ciekawych propozycji jest Global Management Challenge, który daje możliwość wcielenia się w rolę zarządzającego przedsiębiorstwem i przeprowadzenia firmy przez kolejne kwartały na wirtualnym rynku. Symulacja komputerowa jest całkowicie interaktywna, a biorą w niej udział zarówno studenci, jak i profesjonaliści.

Rozgrywka pozwala na rozwinięcie wielu umiejętności. Świetnie odnajdują się w niej studenci zarządzania, dla których symulacja jest przełożeniem teoretycznej wiedzy na praktykę, ale nie tylko. Co roku dużą grupę stanowią studenci finansów, bankowości, rachunkowości czy inwestycji i nieruchomości, coraz częściej rejestrują się też zespoły złożone z inżynierów, studentów informatyki, marketingu lub logistyki.

– Konkurs GMC pozwala na rozwinięcie różnorodnych umiejętności: od planowania, poprzez analizę finansową, aż po pracę zespołową. Studenci mają okazję zdobywać wiedzę biznesową w praktyce, a przy okazji budować swoją sieć profesjonalnych kontaktów. Zespoły studenckie startują za darmo dzięki zaangażowaniu partnerów biznesowych, co sprawia, że GMC jest znakomitą okazją do zaprezentowania się pracodawcy – mówi Paulina Mazur, dyrektor Działu Rozwoju Talentów i Wizerunku Pracodawcy w firmie BIGRAM SA.

W symulacji mogą wziąć udział studenci wszystkich kierunków studiów. 3–5-osobowe zespoły należy rejestrować do 30 listopada przez stronę internetową: www.gmcpoland.pl/rejestracja-studentow.

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Boom na drony

Cztery sposoby na podatki

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!

Moda na single