Wydarzenia

Customer Congress

SHUTTERSTOCK

Największe polskie wydarzenie związane z obsługą klienta, Customer Congress, odbędzie się 16 i 17 października w warszawskim Digital Knowledge Village.

Wydarzenie to już od 10 lat jest okazją do wymiany doświadczeń, poznania nowych trendów, a także do poszukania odpowiedzi na najbardziej palące dla branży pytania. W tym roku weźmie w nim udział 300 osób, które spotkają się i będą mogły porozmawiać z ekspertami z dziedziny obsługi klienta. Motywem przewodnim kongresu będzie automatyzacja obsługi klienta i podejście człowieka do tego procesu. Organizator imprezy, Nowoczesna Firma, zaplanował też m.in. dyskusje o zmianach w metodach obsługi klientów, nowych narzędziach w biznesie czy o dobrych praktykach na rynku.

Podczas kongresu odbędzie się również gala konkursu Ambasador Call Center, w którym pracownicy biur obsługi klienta rywalizują w takich kategoriach, jak „konsultant”, „najlepszy głos damski”, „najlepszy głos męski”, „manager” czy „komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna”.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?