Wydarzenia

Skuteczna strategia marki w katowickim Idea Hub

Jak sprawić, by nasza marka, produkt czy usługa wyróżniły się na rynku? Co zrobić, aby zaplanowana komunikacja dotarła do właściwego odbiorcy i skłoniła go do pożądanego działania? Odpowiedzi na te pytania będzie można uzyskać 11 października, podczas drugiego spotkania z cyklu Od zera do biznesu” w katowickim Idea Hub.

Strategia marki to jeden z fundamentów, na podstawie których powinien być budowany każdy biznes. To ona wyróżnia firmę i gwarantuje jej rozpoznawalność na rynku. Samo sformułowanie „strategia marki” jest tematem często poruszanym w mediach, dlatego jest postrzegane na wiele sposobów, w tym często błędnie. Podczas warsztatów w Idea Hub Szymon Pieczyński – współwłaściciel oraz dyrektor zarządzający studia kreatywnego Kava – pomoże uczestnikom zrozumieć istotę strategii marki: zdefiniuje czym jest i jakie są cele jej przygotowywania, a także co można osiągnąć dzięki dobrze przemyślanym planom. Podczas spotkania prelegent przedstawi również, z jakich elementów powinna się składać strategia oraz jak rozpocząć jej tworzenie.

Wydarzenie odbędzie się 11 października w godz. 18–20 w Idea Hub – bezpłatnej przestrzeni coworkingowej usytuowanej w Silesia City Center, przy ulicy Chorzowskiej 107 w Katowicach. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Wydarzenie jest bezpłatne. Zapisy prowadzone są przez stronę: www.strategiamarki.evenea.pl.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty