Wydarzenia

Znamy nominowanych w 18. edycji konkursu SAR Effie Awards

85 kampanii otrzymało nominacje do nagród w tegorocznej edycji SAR Effie Awards. Tradycyjnie jury oceniało efektywność działań komunikacyjnych przekładających się na wyniki biznesowe projektów.

Do konkursu SAR Effie Awards 2017 zostało zgłoszonych 219 prac w 24 kategoriach (o 11,5 proc. więcej w porównaniu z zeszłym rokiem). Spośród zgłoszonych kampanii jury wybrało 85 nominowanych w 22 kategoriach. Najwięcej, bo aż po siedem nominacji jury przyznało w kategoriach Branded content i Dobra konsumenckie. Po 6 nominacji trafiło do kategorii: Finanse, Launch/relaunch, Uroda i pielęgnacja. W kategoriach Limited budget oraz Turystyka i podróże jury nie wyróżniło żadnych kampanii.

Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Zenith (11), Mediacom Warszawa i MEC (9), a spośród agencji reklamowych: Ogilvy & Mather (7), Saatchi & Saatchi IS (6) oraz GONG, JUST i Grey Worldwide Warszawa (po 5). Ze strony klientów najwięcej nominacji otrzymała Grupa Żywiec (4).

Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu oceniało 104-osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, dyrektora generalnego McDonald’s Polska. Najlepsze pod kątem skuteczności działań komunikacyjnych kampanie poznamy podczas uroczystej Gali Effie 23 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Pełna lista nominowanych na stronie: www.effie.pl/nagrodzeni/2017

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty