Wydarzenia

Znamy jurorów 18. edycji konkursu Effie Awards

Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards oceni 110-osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, dyrektora generalnego McDonald’s Polska. Najlepsze z nich zostaną nagrodzone podczas uroczystej gali, 23 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Tegoroczne jury Effie Awards podzielone zostało na osiem grup eksperckich. Każda z nich ocenia inne kategorie konkursowe. Pracami kierują przewodniczący grup. Tę rolę powierzono w tym roku ośmiu doświadczonym praktykom, ekspertom i autorytetom w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Są to:

- Piotr Piętka, CEO Publicis Media – kategorie: Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Żywność.

- Małgorzata Rokita, Director, Brands Operations Central Europe w Procter & Gamble – Dobra konsumenckie, Leki i suplementy diety, Uroda i pielęgnacja.

- Andrzej Matuszyński, prezes Grupy Eurozet – Media, kultura i rozrywka, Brand experience, Turystyka i podróże.

- Marta Życińska, dyrektor marketingu w Mastercard – Finanse, Ubezpieczenia i inwestycje oraz Business to Business.

- Anna Putts, dyrektor marketingu w UPC – Telekomunikacja, Motoryzacja, Usługi.

- Filip Fiedorow, dyrektor marketingu w IKEA – Retail/Kanały sprzedaży, Technology & Innovation, Branded Content, Performance marketing/e-commerce.

- Anna Pańczyk, CEO w Grey Group – Launch/Relaunch oraz Long term marketing excellence.

- Olgierd Cygan, Deloitte Digital Leader w Polsce i Europie Środkowej – Limited budget, Edukacja społeczna i kampanie CSR, Pro bono.

Jurorzy ocenią zgłoszone projekty w trzech etapach. Najpierw podczas wspólnej analizy zgłoszeń, następnie w głosowaniu online oraz finalnie na obradach, podczas których nastąpi wybór nominacji i przyznanie nagród. W ocenie kampanii kierować się będą kryteriami podzielonymi na cztery obszary: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, strategia komunikacji, egzekucja idei oraz efekty komunikacji.

Bądźmy wnikliwi, oceniając efektywność realizacji strategicznych wyzwań i założonych celów zaprezentowaną w zgłoszeniach. Ale niech to nie będzie jedyne kryterium oceny. Bądźmy otwarci na to, co jest ciekawe, kreatywne i inspirujące. Czeka nas dużo pracy, a ocena kampanii w tak prestiżowym konkursie, jakim jest Effie, to ogromne wyzwanie. Zostało ono jednak zaadresowane do właściwych osób, gdyż nasze jury składa się z najlepszych i najbardziej doświadczonych ekspertów branży – powiedział do członków jury przewodniczący Adam Pieńkowski.

Konkurs Effie Awards organizowany w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagradza efektywność działań komunikacyjnych marek, które przekładają się na ponadprzeciętne wyniki w biznesie. Więcej informacji o Effie Awards na www.effie.pl.

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty