Wydarzenia

Alexander Nix, założyciel i prezes Cambridge Analytica, wśród 60 prelegentów Forum IAB 2017

O tym, jak budować skuteczny marketing w obliczu globalnych zmian, będzie dyskutowało ponad tysiąc uczestników Forum IAB 2017, które odbędzie się 7–8 czerwca w Warszawie. Wśród międzynarodowych ekspertów branży znajdzie się Alexander Nix – założyciel Cambridge Analytica, doradzający Donaldowi Trumpowi podczas kampanii prezydenckiej.

Ponad tysiąc przedstawicieli branży marketingu spotka się na początku czerwca w warszawskich Złotych Tarasach, by rozmawiać o trendach i innowacjach w komunikacji marketingowej, sposobach budowania silnych marek, a także roli internetu w rozwoju firm. Wśród podejmowanych tematów znajdzie się sztuczna inteligencja, konkurencja i konkurencyjność rynku, zmieniające się zwyczaje konsumentów. Program ułożony jest w trzy bloki: konsument, komunikacja, organizacja.

– Temat tegorocznego Forum IAB – „Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie” – to punkt wyjścia do debat nad wpływem globalnych przemian na marketing. Chcemy rozmawiać o tym, jak rewolucja technologiczna, uwarunkowania geopolityczne i społeczne, w tym zmieniające się zwyczaje i oczekiwania konsumentów, wpływają na komunikację marketingową – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Wśród 60 prelegentów Forum – międzynarodowych i rodzimych ekspertów branży, analityków, szefów agencji i domów mediowych – znajdzie się Alexander Nix, założyciel i prezes Cambridge Analytica, amerykańskiej firmy analitycznej specjalizującej się w wykorzystywaniu mikrotargetowania behawioralnego w kampaniach politycznych i komercyjnych. Podczas Forum IAB opowie o kulisach kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa, przy której pracował. Z kolei Jason Jercinovic – Global Head of Marketing Innovation agencji Havas, który może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie technologii, reklamy i marketingu – omówi korzyści wynikające ze stosowania sztucznej inteligencji, a także konsekwencjach niewłaściwego jej wykorzystywania. O analizie zachowań i rozumieniu intencji konsumentów szukających informacji w sieci będzie mówił Michael Kahn – Global CEO Performics & Performance Practice Lead Publicis Media. Z kolei Bill Eckstrom, założyciel EcSell Institute, organizacji badawczej, która pomaga firmom w podnoszeniu efektywności, przedstawi wpływ liderów na efektywność zespołów i rozwój przedsiębiorstw.

Tradycją Forum IAB jest zapraszanie inspirujących osobowości, przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży punkt widzenia. W tym roku nie o reklamie ani o chodzących botach, ale o pokonywaniu własnych ograniczeń będzie opowiadała dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska. Wśród prelegentów znajdą się także eksperci branży zajmujący się zarządzaniem, marketingiem, badaniami. To dziennikarze i wykładowcy. Prezesi, stratedzy i dyrektorzy kreatywni, którzy mogą pochwalić się sukcesami i podzielić doświadczeniem.

Więcej informacji o wydarzeniu na www.iab.org.pl.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty