Marketing

Multimedialne narzędzia promocji

W natłoku reklam pojawiających się niemalże na każdym metrze powierzchni kwestią kluczową dla reklamodawców staje się odpowiedni dobór miejsca pod reklamę oraz przygotowanie takiej kreacji, która nie tylko zwracałaby uwagę, ale i przekształcała ich w czynnych nabywców. Doskonałym narzędziem do osiągnięcia tego celu stają się reklamy multimedialne. Umiejscowione w nieprzypadkowo wybranych lokalizacjach stają nieinwazyjną, estetyczną i skuteczną formą promocji. 

Obrazy multimedialne na ekranach służące promocji usług i towarów są obecnie coraz częściej wybieranym medium przez reklamodawców. Dzięki dynamicznej animacji i kolorystyce, jak również dopasowanym do konkretnej grupy docelowej treściom, nie tylko dostarczają informacji, ale i wpływają na decyzje kupujących. Optymalizują zainteresowanie produktem i zwiększają jego sprzedaż. Co więcej, niejednokrotnie warunkują istnienie firmy poprzez wzrost tożsamości korporacyjnej; kreują wizerunek firmy i intensyfikują jej rozpoznawalność. Informacyjne i skuteczne spoty to doskonałe narzędzie, by docenić firmę i potwierdzić jej wiarygodność. 

Jednakże, aby osiągnąć zamierzony cel, firmy powinny rozważyć kilka istotnych czynników. Pierwszym i kluczowym wskaźnikiem sukcesu jest dobór konkretnej lokalizacji, np. ze wskazaniem na szeroką grupę docelową. Najwyższe szanse na powodzenie będą wówczas miały reklamy umiejscowione w takich lokalizacjach, gdzie odbiorca będzie dopasowany wiekowo, społecznie i materialnie. W ten trend doskonale wpisują się ekrany usytuowane w środkach transportu publicznego czy w placówkach Poczty Polskiej, w których sprzedażą czasu reklamowego zajmuje się agencja Reklamowa BE Media. Nośniki reklamowe w tych miejscach to przede wszystkim generowanie zainteresowania znużonego konsumenta, a to przekłada się na jego zaangażowanie w prezentowany kontent i w końcowej perspektywie na generowanie przychodów reklamującej się firmy. Właściwy i rzeczowy przekaz oparty na ciekawej animacji, z wyraźnym wezwaniem do działania powoduje, że kampania staje się niezapomniana, a jednocześnie nienachalna. Co więcej, rzeczowy spot buduje wśród odbiorców pozytywną świadomość marki. 

Reklama multimedialna to doskonałe narzędzie promocji. W odróżnienie od obrazu statycznego jest w stanie pokazać do czego służy produkt, jak się nim posługiwać oraz jaki przynosi efekt. W przychodniach medycznych, gdzie spektrum odbiorców jest bardzo szerokie, gama promowanych usług może być nieograniczona. Dodatkowo coraz więcej Polaków korzysta z prywatnej opieki, a wydatki na leczenie w prywatnych przychodniach osiągnęły już 39,5 mld zł. 

Przekaz filmowy, który zajmuje odbiorcę, a prezentowany w momencie napięcia towarzyszącego spotkaniu z lekarzem, to nie tylko przyjemność dla pacjenta, lecz przede wszystkim pozytywne skojarzenia związane z firmą oraz jej zapamiętanie i rozpoznawanie. W ofercie Agencji Reklamowej BE Media jest dostępnych niemalże 115 lokalizacji prywatnych przychodni medycznych w tym 350 multimedialnych nośników reklamowych, co daje niemalże 5 mln kontaktów w skali miesiąca. 

Reklama multimedialna staje się doskonałym źródłem promocji, gdy jest unikatowa. Przykładem bezkonkurencyjności w środowisku akademicki może pochwalić się adresowany do studentów kanał TV Student usytuowany na nośnikach cyfrowych w punktach akademickich. Ta wyjątkowa usługa reklamowa obsługiwana przez agencję BE Media nie tylko umożliwia transmisję bieżących informacji opracowanych przy współpracy uczelni i studentów, lecz staje się skutecznym narzędziem employer branding, czyli promocji marki pracodawcy. Jednak co najważniejsze, młoda, aktywna i pracująca grupa konsumencka o wysokim potencjale zakupowym to świetny odbiorca szerokiego wachlarza usług różnych gałęzi przemysłu. 

Powyższe przykłady wykorzystania reklamy multimedialnej wskazują jednoznacznie na jej nieoceniony wkład w procesie budowania świadomości marki. Kreacja dopracowanych graficznie i animacyjnie obrazów, dopasowanych do lokalizacji i grupy docelowej, to rozpowszechnianie informacji o firmie i poszerzanie bazy potencjalnych klientów. A to przekłada się na jej rozpoznawalność i zaufanie wśród konsumentów. 

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty