Strategie

Klasyka mocno zorientowana

© MATERIAŁY PRASOWE

Nazwa przyciąga, może nawet prowokuje. Zaprasza do świata Taboo – polskiej marki ubrań dla kobiet, która konsekwentnie skupia się na potrzebach specyficznej i trochę zaniedbywanej u nas grupy docelowej. 

W ramach programu unijnego na zlecenie właścicieli marki Taboo wykonano w zeszłym roku analizę profilu jej klientek. Okazało się, że są to panie powyżej 30. roku życia, z miast, aktywne zawodowo i należące do klasy średniej. 

Zaskoczenia nie było, bo do takich właśnie kobiet marka od zawsze starała się docierać. Potwierdziła się słuszność dotychczasowej strategii opartej głównie na wypuszczaniu krótkich serii. – Stanowią one nasz atut na tle konkurencji, zwłaszcza silnych międzynarodowych sieci odzieżowych, które oferują długie serie i małą unikalność ubrań – mówi Katarzyna Dubas, dyrektor ds. organizacji marki Taboo. 

 

Pełna wersja artykułu jest dostępna dla subskrybentów. Aby uzyskać dostęp do artykułu należy się zarejestrować/zalogować a potem zakupić subskrypcje. Zobacz Cennik treści i serwisów płatnych.

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Cztery sposoby na podatki

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!

Moda na single