Wydarzenia

Polzak Marketing 2017 – efektywne zakupy marketingowe i PR

Już 24 maja w hotelu Novotel Warszawa Airport odbędzie się konferencja Polzak Marketing 2017. To pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja.

Polzak Marketing 2017 to wyjątkowe wydarzenie, podczas którego reprezentanci z branży będą mieli możliwość spotkać się przy jednym stole i wymienić wiedzą z zakresu zakupu usług marketingowych i PR. Konferencja odbywa się w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w ośmiu kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacji digital i usług full service, komunikacji PR, brandingu, eventów, incentive travel oraz produkcji TV.

„Współpraca pomiędzy SAR a PSML rozwija się, a organizacja konferencji to kolejny wspólny krok, który ma na celu profesjonalizację relacji reklamodawca-agencja. Jesteśmy stowarzyszeniami, które integrują specjalistów obu środowisk. Wspólnymi siłami, poprzez rozpoczęty w zeszłym roku projekt dialog branżowy, chcemy odpowiedzieć na dzisiejsze potrzeby rynku i tworzyć polskie wzorce postępowań w zakresie zakupów usług marketingowych oraz edukować rynek w tym obszarze” – powiedział Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.

W ramach poszczególnych modułów programu na konferencji zostaną zaprezentowane miedzy innymi:

- Raport IAA Polska: Pozycja Dyrektora Marketingu w Przedsiębiorstwie oraz relacje Działu Marketingu z dostawcami usług marketingowych.

- Finansowe aspekty efektywnej współpracy Reklamodawcy i Agencji: Terminy płatności i koszt pieniądza w czasie. Odbiory częściowe i etapowanie płatności.

- Jak zaangażować agencje w przetargu? Moduł na podstawie procesu przetargowego na obsługę komunikacji marki IKEA.

- Czy zakupy marketingowe rzeczywiście są subiektywne? Jakie cele stawiać w komunikacji marketingowej, jak je mierzyć? Rola Marketingu i Zakupów w tworzeniu efektywnej komunikacji. Case na podstawie konkursu Effie Awards oraz kampanii Lecha Premium, zdobywcy Nagrody Srebrne Effie 2015.

- Zakupy Incentive Travel zaprezentowane z trzech stron procesu zakupowego – z perspektywy Klienta, Agencji Incentive Travel oraz Agentów Lotniczych.

- Efektywność w zakupach komunikacji PR.

- Nowe technologie i narzędzia komunikacji na podstawie kategorii Media i Digital – jak nimi zarządzać, jak je kupować.

- Wyniki Dialogu Branżowego Reklamodawca-Agencja SAR-PSML.

Szczegółowy program konferencji na stronie: www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja.html.

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty