Moim zdaniem

Drodzy Czytelnicy

Drodzy Czytelnicy,

W lipcu tego roku firma TNS Polska przeprowadziła dla nas ekskluzywny sondaż wśród 400 małych i średnich firm, dzięki któremu autorytatywnie możemy stwierdzić, co najbardziej utrudnia Wam prowadzenie biznesu, czego oczekujecie od nowego rządu, jaki jest Wasz stosunek do wprowadzenia euro w Polsce. Dowiedzieliśmy się również, że wśród partii politycznych oraz organizacji zrzeszających przedsiębiorców nie ma lidera, który najlepiej reprezentowałby Wasze interesy i że nie ma również banku, którego oferta odpowiadałaby w pełni Waszym potrzebom. 

My z kolei przekonani jesteśmy, że na rynku nie ma medium, które swoją uwagę skupiłoby na Waszych problemach. A ponieważ od kilku miesięcy najmodniejszym hasłem w Polsce jest zmiana, postanowiliśmy to zmienić. Dziś na rynek mediów biznesowych wprowadzamy nową markę – My Company Polska, której adresatami jesteście Wy – mali i średni przedsiębiorcy, właściciele firm oraz ich kluczowi pracownicy. Jak podają statystyki, wypracowujecie niemal co drugą złotówkę (48,5 proc.) polskiego PKB. To wielki wkład w nasz dobrobyt, ale wierzymy, że chcecie i możecie więcej. Potrzebujecie do tego również rzetelnej, aktualnej i nowocześnie podanej wiedzy, inspirującej do rozwoju, a zarazem bardzo praktycznej. Nasze nowe przedsięwzięcie chce Wam w tym pomóc. 

Idąc z duchem czasu i rozumiejąc Wasze potrzeby, mamy ambicję docierać do Was z pomocnymi informacjami poprzez taki kanał i w taki sposób, w jaki chcecie je przeczytać: w tradycyjnej formie drukowanej, w wersji tabletowej, smartfonowej lub webowej. A to dopiero początek. Równolegle uruchamiamy portal zawierający treści wykraczające poza ramy miesięcznika oraz liczne narzędzia internetowe pomocne w prowadzeniu biznesu. Jesienią tego roku zorganizujemy również pierwsze nasze konferencje.

Stawiamy na doświadczenie, wiarygodność i profesjonalizm. Dla ludzi przedsiębiorczych, wymagających i ceniących jakość chcemy być medium pierwszego wyboru. Wokół marki My Company Polska pragniemy skupić społeczność ludzi aktywnych, z aspiracjami, kochających biznes i odnoszących w nim sukcesy. 

Dołączcie do nas! 

Dorota Goliszewska, redaktor naczelna


DOROTA GOLISZEWSKA
Od ponad 20 lat związana z prasą biznesową w Polsce. Pełniła funkcje kierownicze – w randze zastępcy redaktora naczelnego oraz redaktor naczelnej – w wielu opiniotwórczych tytułach ekonomicznych: Prawo i Gospodarka, Cash, Parkiet, Profit, Manager Magazin.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?