Wydarzenia

Wygrywająca strategia sprzedaży

Na zaproszenie „Harvard Business Review Polska”, po raz pierwszy w Polsce, światowy autorytet sprzedaży – dr Frank Cespedes z Harvard Business School – zaprezentuje autorską metodę, która gwarantuje: zrealizowane ambitne cele sprzedażowe, przewidywalny lejek sprzedażowy, większą wydajność zespołu dzięki sprzedaży właściwych produktów, właściwym klientom, we właściwym czasie. 

Badania pokazują, że w większości firm panuje olbrzymi rozziew między strategią sprzedaży a strategią ogólną. Tymczasem ich połączenie ma kluczowe znaczenie dla organizacji, które chcą zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną na rynku. Tylko spójna realizacja strategii pozwala bowiem osiągnąć doskonałość wyróżniającą firmę w oczach klienta, a jednocześnie nieosiągalną dla rywali z branży. 

Sprawdź, w jaki sposób Twoja firma może stać się mistrzem sprzedaży dzięki przemyślanej strategii! Dowiedz się:

  • Dlaczego większość firm nie posiada formalnej strategii sprzedaży?
  • Jakie są konsekwencje mylenia jej z listą celów sprzedażowych?
  • Jak zapewnić spójność między strategią ogólną a strategią sprzedażową i w ten sposób zbudować pozycję lidera na rynku?
  • Jak przejść od strategii sprzedaży do konkretnych działań? Zyskaj cenne wskazówki implementacyjne!
  • Jakie znaczenie w kontekście strategii ma segmentacja klientów?

Spotkanie odbędzie się 24 maja 2017 w warszawskim hotelu Westin. Więcej informacji: www.frankcespedes.pl.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty