Wydarzenia

Sześć nagród dla agencji z Polski na festiwalu Eurobest w Rzymie

2 grudnia, podczas gali zamykającej Eurobest Festival of Creatives 2016 w Rzymie, zostały wręczone statuetki zwycięzcom konkursu ocenianym przez 116 członków jury z całej Europy.

Agencje z Polski w tym roku znalazły się na siedmiu listach wśród nominowanych, a finalnie otrzymały sześć nagród: 

- Saatchi & Saatchi Poland – srebro w kategorii Healthcare za pracę „Thermoscanner” dla GSK

- Saatchi & Saatchi Poland – brąz w kategorii Outdoor za pracę „Thermoscanner” dla GSK

- Grey Worldwide Warsaw – brąz w kategorii Outdoor za pracę „Kallax Real Timer” dla IKEA

- Walk Warsaw – srebro w kategorii PR/Public Affairs & Lobbying za kampanię „Nie chcę być strażakiem” dla Fundacji Integracja

- Walk Warsaw – brąz w kategorii PR/Charities, Public Health & Safety, Public Awareness Messages za kampanię „Nie chcę być strażakiem” dla Fundacji Integracja

- FCB Warsaw – brąz w kategorii PR za kampanię „Remember” dla Muzeum Auschwitz-Birkenau

W Polsce przedstawicielem Eurobest jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Więcej o festiwalu na www.eurobest.com.

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty