Wydarzenia

Biznes otwarty na edukację i coraz bardziej odpowiedzialny – odbyły się 6. Targi CSR

Finaliści listy edukacyjnych działań biznesu. Fot. Adam Strumidło i Anna Niekłań

17 listopada 2016 roku na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie odbyły się organizowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu 6. Targi CSR – największe wydarzenie poświęcone społecznej odpowiedzialności w Polsce. Odwiedziło je w tym roku około 2000 gości.

Targi CSR po raz kolejny stworzyły szansę na poszerzenie wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu, nawiązania kontaktów z praktykami i ekspertami, wzięcia udziału w dyskusjach i skorzystania z licznych atrakcji przygotowanych przez wystawców. Odwiedzający mogli m.in. wziąć udział w lekcji WF-u z mistrzem świata w siatkówce Krzysztofem Ignaczakiem, sprawdzić swój stan zdrowia, porozmawiać z dietetykiem, wspomóc organizacje pozarządowe czy zgłosić się do działań wolontariackich.

Ważnym elementem targów była część edukacyjna i sześć, cieszących się dużym zainteresowaniem, paneli dyskusyjnych z udziałem przedstawicieli biznesu, nauki i sportu. Przedstawiciele PKN Orlen omawiali drogę do zrównoważonego rozwoju firmy, IKEA zaprosiła do rozmowy o ekologii w domu, a Polpharma zorganizowała debatę o zrównoważonym łańcuchu dostaw. Z kolei w czasie panelu Forum Odpowiedzialnego Biznesu profesor Witold Orłowski, Krzysztof Ignaczak, radca w Ministerstwie Rozwoju Jacqueline Kacprzak oraz Katarzyna Balashov z IKEA prezentowali różnorodne podejścia do społecznej odpowiedzialności biznesu i edukacyjnej roli firm.

Najważniejszym punktem dnia było ogłoszenie finalistów projektu Forum Odpowiedzialnego Biznesu i dziennika „Rzeczpospolita”: „Edukacyjne działania biznesu. Lista najbardziej znaczących inicjatyw”. Spośród 271 inicjatyw poddanych pod ocenę kapituły 51 przeszło do trzeciego, ostatniego etapu, którym było głosowanie internautów. Tą drogą wyłonionych zostało 10 działań – finalistów listy najbardziej znaczących inicjatyw (kolejność alfabetyczna):

  • Akcja edukacyjna Energia dla Seniora (Tauron Polska Energia SA)
  • Bezpiecznie Tu i Tam (Orange Polska)
  • Kluby Sportowe Orange (Orange Polska)
  • MegaMisja (Orange Polska, Fundacja Orange)
  • Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci! (mBank SA)
  • Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego (Polpharma Biuro Handlowe)
  • PKO Bieg Charytatywny (PKO Bank Polski)
  • Po Stronie Natury (Żywiec Zdrój SA)
  • Szkolne Kasy Oszczędności (PKO Bank Polski)
  • Zdrowo jemy, zdrowo rośniemy (Fundacja Nutricia)

Około 2000 osób odwiedziło Targi CSR, biorąc udział w panelach, pokazach i dyskusjach na temat społecznej odpowiedzialności biznesu, to nowy rekord frekwencyjny naszego wydarzenia. Cieszymy się, że temat CSR-u, a zwłaszcza edukacyjnych działań biznesu, staje się coraz ważniejszy zarówno dla samych firm, jak i konsumentów oraz klientów. Dziękujemy partnerom targów, gościom, wystawcom oraz wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu, kolejne Targi CSR już za 2 lata – powiedziała prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu Mirella Panek-Owsiańska.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty