Wydarzenia

Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Eurobest

Joanna Wojniłko i Magda Ciereszko

20 października poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest we wszystkich trzech kategoriach: Young Creatives Integrated, Just Creatives oraz Young Creatives Planners. W nagrodę zwycięzcy wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w tym roku od 30 listopada do 2 grudnia w Rzymie. Ponadto dwa najlepsze zespoły w kategorii Young Creatives Integrated wezmą udział w międzynarodowym finale konkursu. 

W kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobyły zespoły: Magda Ciereszko i Joanna Wojniłko reprezentujące Lubię to – linked by Isobar oraz Maciej Braksal i Aleksander Piątek z Focus Media Group. Partnerem tej kategorii była marka Lirene. Zadaniem konkursowym było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dla linii fluidów Perfect Tone. Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli jeszcze 31 lat. 

W kategorii Just Creatives nagrodę zdobyli Artur Dziedzic i Zuzanna Miksiewicz z agencji Publicis. Partnerem kategorii była Kompania Piwowarska. Uczestnicy mieli za zadanie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dla piwa Prażubr. Kategoria skierowana jest do wszystkich kreatywnych, którzy przekroczyli 31. rok życia. 

W ramach kategorii Young Creatives Planners zadaniem uczestników było opracowanie projektu strategii dla Fundacji Integracja. Najlepsza okazała się propozycja autorstwa Ariela Kępki i Marcina Gotowca z MEC. Kategoria Young Creatives Planners jest dedykowana strategom, plannerom i reasercherom z agencji reklamowych i domów mediowych, którzy nie ukończyli 31 lat. 

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty