Wydarzenia

Imagination Day

Jakie wyzwania czekają branżę reklamową w najbliższej przyszłości? Gdzie szukać inspiracji do pracy? Jak zatrzymać młode talenty w firmie? Na te i inne pytania odpowiedzą doświadczeni praktycy z branży reklamowej podczas konferencji Cannes Lions Imagination Day, która odbędzie się 8 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. 

Ideą konferencji jest inspirowanie do twórczego myślenia poprzez pobudzanie wyobraźni, pokazywanie najlepszych case studies, budowanie przestrzeni służącej wymianie myśli i doświadczeń. Podczas 6. edycji Cannes Lions Imagination Day wśród prelegentów pojawią się między innymi takie osobowości jak: MARIA SCILEPPI – założycielka 72U, platformy mającej na celu stymulowanie rozwoju osobistego, twórczej ekspresji oraz łączenia profesjonalistów z różnych branż; ALEX LEWIS – dyrektor działu strategii w BBDO Europe, autor legendarnej już kampanii „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”; CLAUDIA HELMING – założycielka serwisu DaWanda z produktami DIY; JOAO DANIEL TIKHOMIROFF – zdobywca aż 41 (w tym 11 złotych) nagród na Festiwalu Cannes Lions, dwukrotnie zasiadał w jury w kategorii „Film” i „Film Craft”; BRADLEY G MUNKOWITZ, którego kreacje zmieniły branżę, a jego styl rozpoznawalny jest już na pierwszy rzut oka. 

Wieczorem, o godz. 19.30 odbędzie się pokaz reklam w wybranych kinach sieci Multikino w siedmiu miastach Polski: Warszawa (Złote Tarasy, Ursynów), Wrocław Arkady Wrocławskie, Kraków, Poznań Stary Browar, Gdańsk, Katowice, Łódź Silver Screen. Będzie to niepowtarzalna okazja, by obejrzeć na dużym ekranie najbardziej kreatywne filmy reklamowe nagrodzone na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2016. 

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty