Moim zdaniem

Zapraszamy na nasze konferencje i szkolenia

Nieustająco zadziwia mnie i cieszy głód wiedzy oraz  gotowość do podnoszenia kompetencji naszych  przedsiębiorców. 

Zadziwia, bo każdej jesieni, kiedy przez Polskę przetacza się istne konferencyjno-szkoleniowe tsunami, myślę: to już przesada, za chwilę skurczy się audytorium, przerzedzą szeregi sponsorów. Pudło! Po leniwej świąteczno-noworocznej przerwie wszystko wraca do normy. I tak od lat. 

Cieszy z co najmniej trzech powodów. Po pierwsze, niezależnie od motywacji, które skłaniają przedsiębiorców do udziału w biznesowych wydarzeniach, odciskają one swoje piętno na ich działalności. Inspirują do zmian, pokazują nowe możliwości, otwierają nie tylko umysły, ale też wiele drzwi. 

Po drugie, rynek konferencji i szkoleń zepsuty przez zbyt łatwe pieniądze z pierwszej perspektywy unijnej odzyskuje formę. Następuje weryfikacja oferty i w grze coraz częściej są projekty dobrze przygotowane. Odbiorcy rzadko dają się już nabierać na bylejakość. 

I po trzecie wreszcie, to „oczyszczenie” daje szansę pokazania się nowym graczom, którzy mają ciekawą merytorycznie ofertę dla przedsiębiorców. Takim jak „My Company Polska”. Być może nie wszyscy z Państwa wiedzą, że nasza marka to nie tylko miesięcznik i portal, ale także coraz dynamiczniej rozwijający się dział konferencji. Debiutowaliśmy na tym rynku w 2015 r. i do tej pory zrealizowaliśmy kilkanaście projektów, które zyskały uznanie odbiorców. W ich ocenach pojawiały się pochwały za trafne zdiagnozowanie potrzeb szkoleniowych sektora MSP oraz profesjonalne przygotowanie wydarzeń. Dziękujemy i obiecujemy, że w 2017 r. pojawi się ich więcej. 

 

Nr 5 (44) MAJ 2019
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Czy przenieść firmę za granicę

Dobre auto na niskie raty