Moim zdaniem

Zapraszamy na nasze konferencje i szkolenia

Nieustająco zadziwia mnie i cieszy głód wiedzy oraz  gotowość do podnoszenia kompetencji naszych  przedsiębiorców. 

Zadziwia, bo każdej jesieni, kiedy przez Polskę przetacza się istne konferencyjno-szkoleniowe tsunami, myślę: to już przesada, za chwilę skurczy się audytorium, przerzedzą szeregi sponsorów. Pudło! Po leniwej świąteczno-noworocznej przerwie wszystko wraca do normy. I tak od lat. 

Cieszy z co najmniej trzech powodów. Po pierwsze, niezależnie od motywacji, które skłaniają przedsiębiorców do udziału w biznesowych wydarzeniach, odciskają one swoje piętno na ich działalności. Inspirują do zmian, pokazują nowe możliwości, otwierają nie tylko umysły, ale też wiele drzwi. 

Po drugie, rynek konferencji i szkoleń zepsuty przez zbyt łatwe pieniądze z pierwszej perspektywy unijnej odzyskuje formę. Następuje weryfikacja oferty i w grze coraz częściej są projekty dobrze przygotowane. Odbiorcy rzadko dają się już nabierać na bylejakość. 

I po trzecie wreszcie, to „oczyszczenie” daje szansę pokazania się nowym graczom, którzy mają ciekawą merytorycznie ofertę dla przedsiębiorców. Takim jak „My Company Polska”. Być może nie wszyscy z Państwa wiedzą, że nasza marka to nie tylko miesięcznik i portal, ale także coraz dynamiczniej rozwijający się dział konferencji. Debiutowaliśmy na tym rynku w 2015 r. i do tej pory zrealizowaliśmy kilkanaście projektów, które zyskały uznanie odbiorców. W ich ocenach pojawiały się pochwały za trafne zdiagnozowanie potrzeb szkoleniowych sektora MSP oraz profesjonalne przygotowanie wydarzeń. Dziękujemy i obiecujemy, że w 2017 r. pojawi się ich więcej. 

 

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty